Boekhouder in Almere
Ik ben Jolanda Heinen, een enthousiaste bedrijfseconome van begin veertig. Na jaren in loondienst gewerkt te hebben, besloot ik eind 2016 een eigen administratiekantoor op te zetten. Ik wil mijn kennis van boekhouding en administratie graag inzetten voor andere zelfstandigen die deze kennis niet hebben of geen zin hebben om hun administratie zelf te voeren.
De afgelopen 8 jaar in Loondienst werkte ik als hoofd Financiën bij een kleine BV (ca 22 werknemers). De werkzaamheden bestonden o. a. uit het voeren van de gehele financiële administratie, het verzorgen van de BTW aangifte, opstellen maandelijkse rapportages & jaarrekening en debiteurenbewaking. Daarnaast was ik aanspreekpunt voor personeelszaken, ICT en telefonie. Ook voerde ik de gehele salarisadministratie. Als kwaliteitsmanager was verantwoordelijk voor de certificering van ISO en VCA.
Kortom of u nu een eenpitter bent of een MKB onderneming hebt, met mijn ervaring en expertise weet u zeker dat uw administratie fiscaal klopt. U krijgt persoonlijke en professionele ondersteuning bij uw financiële administratie waarbij ik sta voor heldere communicatie. Afspraak is afspraak.
Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring kunt u mijn CV raadplegen.
Hans de Bruin (directeur HB Heat Exchange B.V) over mij:
In de jaren dat ik als directeur van CIAT Nederland BV met jou gewerkt heb kan ik kort samenvatten als heel positief. Met een moederbedrijf in Frankrijk betekende dat veel rapportages maken naar Frankrijk en de gehele administratie in Nederland managen. Al snel ontpopte jij je, als lid van het managementteam, tot een persoon die alles wilde oppakken. Naast de complete financiële administratie en rapportage kon ik ook de automatisering, telefonie, bedrijfsauto’s tot aan de kantoorbenodigdheden toe met een gerust hart aan je overlaten. Ik heb je leren kennen als een gedreven, punctueel en zeer betrouwbare persoon die erg goed in staat is zelfstandig te werken.