Dienstverlening – Financiële administratie Almere
U zit niet per se vast aan volledige dienstverlening waar u geen behoefte aan heeft. U kunt zelf aangeven welke vorm van ondersteuning u wenst.
Financiële administratie
Voeren van uw volledige administratie waaronder:
- invoeren van facturen en bankmutaties
- opstellen van rapportages
- indienen van de verplichte aangiften.
Ik werk daarbij vanaf mijn eigen kantoor en maak daarbij gebruik van het online boekhoudpakket Informer. Dit pakket beschikt over het keurmerk zeker-online.
Gedeeltelijke administratie
Als u een gedeelte van uw financiële administratie zelf wilt uitvoeren neem ik dat deel van u over, waarvoor u geen tijd hebt of over onvoldoende kennis beschikt. U bepaalt zelf welke ondersteuning u wenst. Bijvoorbeeld een controle op uw administratie of het indienen van de verplichte aangiftes. Deze werkzaamheden verricht ik vanaf mijn eigen kantoor.
Interim detachering
Tijdelijke ondersteuning bij u op kantoor. Ik voer de financieel administratieve werkzaamheden op locatie uit. Dit kunnen eenmalige opdrachten zijn, maar ook opdrachten voor een langere periode of op afroepbasis. U krijgt flexibele capaciteit zonder overhead en zorgen van personeel in loondienst.
Fiscale aangiften
Uitvoeren van eenmalige of terugkomende fiscale werkzaamheden zoals de aangifte omzetbelasting of inkomstenbelasting.
Tarieven
U kunt kiezen voor dienstverlening tegen uurtarief of voor een vaste prijs per maand.