Dienstverlening – Financiële administratie Almere

U zit niet per se vast aan volledige dienstverlening waar u geen behoefte aan heeft. U kunt zelf aangeven welke vorm van ondersteuning u wenst.

Financiële administratie

Voeren van uw volledige administratie waaronder:

  • invoeren van facturen en bankmutaties
  • opstellen van rapportages
  • indienen van de verplichte aangiften.

Ik werk daarbij vanaf mijn eigen kantoor en maak daarbij gebruik van het online boekhoudpakket Informer. Dit pakket beschikt over het keurmerk zeker-online.

Gedeeltelijke administratie

Als u een gedeelte van uw financiële administratie zelf wilt uitvoeren neem ik dat deel van u over, waarvoor u geen tijd hebt of over onvoldoende kennis beschikt. U bepaalt zelf welke ondersteuning u wenst. Bijvoorbeeld een controle op uw administratie of het indienen van de verplichte aangiftes. Deze werkzaamheden verricht ik vanaf mijn eigen kantoor.

Interim detachering

Tijdelijke ondersteuning bij u op kantoor. Ik voer de financieel administratieve werkzaamheden op locatie uit. Dit kunnen eenmalige opdrachten zijn, maar ook opdrachten voor een langere periode of op afroepbasis. U krijgt flexibele capaciteit zonder overhead en zorgen van personeel in loondienst.

Fiscale aangiften

Uitvoeren van eenmalige of terugkomende fiscale werkzaamheden zoals de aangifte omzetbelasting of inkomstenbelasting.

Tarieven

U kunt kiezen voor dienstverlening tegen uurtarief of voor een vaste prijs per maand.

Nieuwsgierig? Neem vrijblijvend contact met mij op

Contact opnemen